Nyhet Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 (edited) Jonathan Frakes och LeVar Burton samlar på actionfigurer från Star Trek. Frakes har hela garaget fyllt med actionfigurer som föreställer Riker.-Mitt barn brukade ta med dem till badkaret och föreställa sig att han dränkte pappa, säger han till Thestar.com. Men Burton har bara några LaForge-actionfigurer. I stället är det Brent Spiner han samlar på.-Jag menar jag kan titta på LeVar Burton närsomhelst. En dag kommer jag att äga alla Data-figurer. Källa [ Till originalnyheten ] Edited March 17, 2013 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Douglas Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Haha, tänk om man hade kunnat samla på actionfigurer av sig själv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 12, 2013 Report Share Posted March 12, 2013 Coola grabbar. Tummen upp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted March 13, 2013 Report Share Posted March 13, 2013 Alla vet ju att Walter Koenig samlar på Chekov prylar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted March 13, 2013 Report Share Posted March 13, 2013 Och Pegg på sig själv med. Grejen är väl att alla skådespelare får actionfigurer gratis på sig själva, eller åtminstone deras agenter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts