mobocaster Postad 28 November, 2013 Rapport Postad 28 November, 2013 Det kanske är dags att planera något till början av nästa år? Vad tycker folket?
The Holy Three Postad 28 November, 2013 Författare Rapport Postad 28 November, 2013 Hade hoppats på en innan årets slut, men nu är det kanske för sent för det. Har väntat på att Akonitin ska starta en tråd eftersom det verkar vara hos henne vi ska vara på nästa träff, men det kanske är lika bra att någon annan startar tråden.
mobocaster Postad 29 November, 2013 Rapport Postad 29 November, 2013 Jag tror att det blir lite knepigt innan året är slut, men januari borde väl fungera tycker jag. Vi kan se om Akonitin dyker upp snart, annars kan jag starta en tråd sen så att vi kommer igång, om ni vill.
Admiral Picard Postad 4 December, 2013 Rapport Postad 4 December, 2013 Gör så. Ska försöka få med min arbetskollega till treffen
Akonitin Postad 5 December, 2013 Rapport Postad 5 December, 2013 Anledningen till att jag inte har utannonserat en treff där jag är värd är för att jag har bytt arbetsuppgifter och därmed arbetat betydligt mer än vad jag hade räknat med. Och eftersom jag inte vill göra någonting halvhjärtat så har jag helt enkelt låtit bli att gå ut med någon vidare information. Jag är fortfarande intresserad av att bjuda hem alla er andra, så om ni fortfarande vill så tycker jag att vi satsar på att ha en treff i början av nästa år. Har ni några speciella önskemål om när ni vill att treffen ska vara? Jag kan praktiskt taget när som helst.
mobocaster Postad 5 December, 2013 Rapport Postad 5 December, 2013 Jag hoppas inte att det kändes som att vi gnällde något på dig Akonitin, klart vi förstår att du har ett liv utanför forumet! Ville bara säga det, eftersom det är svårt att veta hur man låter i "text" ibland. Början av nästa år låter superbra tycker jag. Jag föreslår slutet av januari, vad tycker ni andra?
Admiral Picard Postad 5 December, 2013 Rapport Postad 5 December, 2013 Slutat på januari går det bra för min del.
Tottos Postad 7 December, 2013 Rapport Postad 7 December, 2013 Om det inte händer något oväntat är jag mer en gärna på
Akonitin Postad 18 December, 2013 Rapport Postad 18 December, 2013 Vi fortsätter diskussionen kring Treff #9 i den nyskapade tråden. Den finns att läsa
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu