Jump to content

Säljes - TNG, DS9, Voyager, TOS, ANI, ENT boxar & autografer

lhotus

Recommended Posts

Goddagens!

Jag tänkte kolla med er här om nån är intresserad innan jag kastar ut det på tradera.

saop.jpg

s98u.jpg

p93j.jpg

Jag antar att de flesta av er vet vilka boxar det här är :). Annars är det bara att fråga! Själva lådan det står Star Trek på är alla filmerna på bluray. Och autografbilden längst till vänster på en av bilderna är allas autografer från TNG medlemmarna och har en verification of authenticy.

Maila mig gärna om nåt är av intresse.

Mvh

Mattias

Just det.. den mörkröda lådan är en collectors edition av dom 6 första star trek filmerna. det är VHS. Om ni vill ha lite mer closeup bilder på nåt speciellt är det bara att säga till :)

Jag har väl egentligen tänkt allt detta som mer samlarobjekt. Det mesta har jag beställt ifrån England för några år sen. Men nu är jag student och har egentligen inte utrymme kvar för allt detta, det är anledningen till att jag gör mig av med dom.

Autograferna vet jag ej, har du ett bud? Jag måste kolla upp vad dom går för på andra ställen, jag kan återkomma lite senare ikväll :)