lhotus Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 Goddagens! Jag tänkte kolla med er här om nån är intresserad innan jag kastar ut det på tradera. Jag antar att de flesta av er vet vilka boxar det här är . Annars är det bara att fråga! Själva lådan det står Star Trek på är alla filmerna på bluray. Och autografbilden längst till vänster på en av bilderna är allas autografer från TNG medlemmarna och har en verification of authenticy. Maila mig gärna om nåt är av intresse. Mvh Mattias Just det.. den mörkröda lådan är en collectors edition av dom 6 första star trek filmerna. det är VHS. Om ni vill ha lite mer closeup bilder på nåt speciellt är det bara att säga till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 Får inte bilderna att fungera. Är det fler som har detta problem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhotus Posted August 13, 2013 Author Report Share Posted August 13, 2013 ser du bilderna nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted August 14, 2013 Report Share Posted August 14, 2013 Japp, nu syns dom. Är vissa av dom oöppnade eller har du bara behållit plasten runtom boxarna, som en riktig samlare? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admiral Picard Posted August 14, 2013 Report Share Posted August 14, 2013 Jag är intresserad av autograferna? Hur mycket vill du ha för dem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhotus Posted August 15, 2013 Author Report Share Posted August 15, 2013 Jag har väl egentligen tänkt allt detta som mer samlarobjekt. Det mesta har jag beställt ifrån England för några år sen. Men nu är jag student och har egentligen inte utrymme kvar för allt detta, det är anledningen till att jag gör mig av med dom. Autograferna vet jag ej, har du ett bud? Jag måste kolla upp vad dom går för på andra ställen, jag kan återkomma lite senare ikväll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhotus Posted August 16, 2013 Author Report Share Posted August 16, 2013 Jag håller denna tråden öppen typ en vecka så att alla får chansen att se sakerna. Jag skulle föredra att göra affären med er än att lägga ut på tradera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts