The Holy Three Postad 10 Januari, 2014 Författare Rapport Postad 10 Januari, 2014 Fick också mailet om Urban, frun blev helt till sig och ville nästan åka dit på smekmånaden. Synd att det lutar åt att det inte blir någon Destination Germany för min del, för honom hade jag gärna träffat. Citera
RoLaren Postad 10 Januari, 2014 Rapport Postad 10 Januari, 2014 Jag förstår din fru eftersom jag reagerade likadant. LOL! Filmen Dredd var jättebra, tycker jag. Förstår inte att den floppade på bio. Citera
Aike Postad 10 Januari, 2014 Rapport Postad 10 Januari, 2014 Urban är ett tungt namn, men gästlistan ser betydligt tunnare ut än förra året. Sedan blir det väl också betydligt dyrare att ta sig dit sedan Ryan Air på nytt lagt ner sina direktflyg från Göteborg och Skavsta. Citera
RoLaren Postad 12 Januari, 2014 Rapport Postad 12 Januari, 2014 Håller med att gästlistan är betydligt tunnare än sist. Jag är mycket besviken över att man förlägger mässan i Frankfurt. Jag hade hellre åkt till London. Tyskland har ju redan Fedcon och Trek gate. Frågan är om man kan konkurrera med Fedcon om besökare. Citera
RoLaren Postad 23 Januari, 2014 Rapport Postad 23 Januari, 2014 Fullständig gästlista william shatner karl urban brent spiner michael dorn levar burton marina sirtis gates mcfadden tim russ armin shimerman rene auberjonois alice krige connor trinneer jeffrey combs dominic keating suzie plakson carolyn seymour hallie todd gwynyth walsh robin curtis ira steven behr casey biggs vaughn armstrong steve rankin kitty swink Citera
The Holy Three Postad 23 Januari, 2014 Författare Rapport Postad 23 Januari, 2014 Kan ingen vänlig själ fråga Tim Russ och Marina Sirtis hur det var att jobba med Charles Bronson i Death Wish filmerna dom var med i? Citera
RoLaren Postad 23 Januari, 2014 Rapport Postad 23 Januari, 2014 Ska försöka komma ihåg det. Ska iaf försöka få M Sirtis autograf på min BD amlingsbox Citera
Gustav Johansson Postad 10 Mars, 2014 Rapport Postad 10 Mars, 2014 Är väldigt sugen att gå. Tyvärr så måste jag övertala min mor och hon ärr nog inte så glad på att ha mig i Frankfurt ensam eller följa med Jag får hoppas på det bästa du skulle ha sagt att du skulle följa med mig Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.