Gå till innehåll
mobocaster

Inloggning med Google-konto.

Rekommenderade inlägg

Ett förslag från mig, är att erbjuda fler inloggningsalternativ än Facebook här på forumet. T.ex. med sitt Google-konto. Jag tillhör den lilla (men befintliga) skara som övergett Facebook och därför gynnar inte detta just mig. Det är väldigt smidigt att kunna använda sig av detta när det finns.

Jag har sett att det blir vanligare med flertalet alternativ på inloggning, och jag tror att det "bjuder in" lite mer om man funderar på att joina ett nytt forum/community.

Nu vet jag inte hur svårt det är att genomföra, vad som krävs rent tekniskt osv, men jag tänkte iaf lägga fram förslaget och se vad ni andra tycker och tänker om saken.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, vad tror du om det, Jocke? Själv tycker jag att det låter som en förträfflig idé, men vet ju inte om det är tekniskt möjligt. Det borde vara det, kanske denna app skulle fungera?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Just nu så är det tyvärr inte möjligt att logga in med ett Google-konto. Kan kolla på om det går att göra med en modifiering, men lovar inget då nästa större version av forumet år på gång med denna funktion inbyggd.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu