Mr Trek Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 (edited) 11 - 12 april 2015 10.00 - 18.00 120 SEK/dag. Barn (3 - 7 år) 80 SEK/dag. Köpes på plats.Svenska Mässan, Mässans gata 20, GÖTEBORG Hemsida För tillfället klara gäster: David Prowse (Darth Vader) David Labrava (Happy, Sons of Anarchy) William Kircher (Bifur, The Hobbit) Matthew DeMeritt (E.T., E.T.) Kane Hodder (Jason Vorhees, Friday the 13th VII-X) ***************************************************** De ska tydligen ha större yta än de någonsin haft innan i Göteborg. Jag och två kompisar har bestämt oss för att gå. Jag hoppas köpa med mig lite kul i brädspelsväg och kanske lite annat fint. Är det någon annan som tänkte gå? Edited March 24, 2015 by Mr Trek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 23, 2015 Author Report Share Posted March 23, 2015 (edited) Matthew DeMeritt, som spelade E.T. kommer också. Edited March 23, 2015 by Mr Trek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 24, 2015 Author Report Share Posted March 24, 2015 Kane Hodder, som spelade Jason Vorhees i Friday the 13th 7-10 är också klar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 24, 2015 Report Share Posted March 24, 2015 Allt om årets och de gångna Scifi-conventions genom åren hittar ni även på databasen. Mr Trek: Uppdatera även där när du ser något nytt om deltagare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 24, 2015 Author Report Share Posted March 24, 2015 Ska se till att göra det. Tror du att du själv dyker upp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 25, 2015 Report Share Posted March 25, 2015 Min fru jobbar den helgen, så det blir nog lite svårt. Skulle gärna vilja ta med sonen igen - han gillade det för två år sedan. Ingen särskild skådespelare som lockar denna gång, dock. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 25, 2015 Author Report Share Posted March 25, 2015 Det är ingen som lockar mig något särskilt heller, men mässorna har jag ändå tidigare mest spenderat på att se på saker som finns att köpa. Jag hoppas verkligen att den här mässan blir kul, då jag lurat med mig två kompisar också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted April 10, 2015 Author Report Share Posted April 10, 2015 Imorgon är det dags! Hoppas på en kul dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Vi åker inte. Svårt när man inte har bil (och sitta 2,5 h på buss med två otåliga barn är inget att rekommendera... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts