Pjotr'k Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Buffyavsnittet Once more, with feeling, visas på Bio Roy den 2 maj kl 20:30. Kostnaden är 200 kr, men då får man säsong 6 av Buffy på DVD på köpet. Dessutom får man se en bonusvisning. Läs mer på Bio Roy. Jag vill gå och i skrivande stund finns det 157 platser kvar. Vill någon gå med mig? Vore kul att vara mer än bara mig själv (har gått tidigare själv på ett liknande evenemang, men då jag inte kände någon annan blev det väldigt ensamt trots att man var i en fullsatt salong)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Jag hade gärna hängt med om det hade varit en serie jag har någon slags koll på. Jag har dock inte sett ett enda Buffy-avsnitt, så jag får nog avstå. Hoppas att du hittar någon att gå med ändå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 7, 2015 Author Report Share Posted April 7, 2015 Ingen har nappat på de trådar jag lagt ut. Så det blir nog som så att jag får gå själv eller skippa det helt och hållet. Avsnittet handlar om Buffy och hennes stad som drabbas av ett sång- och dansvirus, kan man säga. Här ser ni ett utdrag där Buffy inser att det inte bara är hon och hennes vänner som är drabbade. Mycket humor och mycket mycket djupa känslor i avsnittet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts