Jump to content

London Film and Comiccon 2015

RoLaren

Recommended Posts

London Film and Comiccon 17-19 juli 2015.

http://www.londonfilmandcomiccon.com/

Ny lokal för i år är Olympia.

Många Star Trek gäster:

Jonathan Frakes

Nicole de Boer

Tim Russ

Ethan Philips

Gareth Wang

Clifton Collins Jr

Christopher Lloyd

Förutom Star Trek skådisar kommer även andra intressanta gäster från andra serier dit.

Jag har bokat allt redan, flyg, hotell och biljetter. Någon mer som ska åka?

Åh, definitivt några intressanta gäster!

Riker var min första favoritkaraktär, Lloyd var en av de första att tala klingonska, och Garrett Wang ska vara riktigt kul på konvent.

Ser även att Jacqueline Kim (Demora Sulu) har tillkommit :)

Det ligger också lyckligt att det är under min lediga vecka... Däremot försöker jag fortfarande lista ut hur plånboken kommer att må.

Någon som har varit där förr som kan berätta lite om hur panelerna och aktiviteterna brukar vara? Finns det en chans att vi får se några av skådespelarna hålla något föredrag eller sita i någon panel eller så? Och behöver man i så fall ett Gold Pass för att komma in, eller brukar det räcka med ett Weekend Pass?

Förra året var det kaos. Alla skulle dit. Då var jag glad att jag bokat guldpass. För de övriga var det så lång kö att även de med förbetalda biljetter knappt kom in på lördagen. När jag åker på sådanaär event brukar jag köpa guldpass för att få bra platser, slippa köa och för att spara tid.

I år har jag guldpass och Christpher Lloys + Michael J Fox Diamond pass. Vi har bokat rum på ett budgethotell The Garden View Hotel. Väl i London är jag rätt restriktiv med var jag äter. Brukar bli BK eller Pret a Manger. Hyffsat billig snabbmat alltså.

Förra året var det kaos. Alla skulle dit. Då var jag glad att jag bokat guldpass. För de övriga var det så lång kö att även de med förbetalda biljetter knappt kom in på lördagen. När jag åker på sådanaär event brukar jag köpa guldpass för att få bra platser, slippa köa och för att spara tid.

I år har jag guldpass och Christpher Lloys + Michael J Fox Diamond pass. Vi har bokat rum på ett budgethotell The Garden View Hotel. Väl i London är jag rätt restriktiv med var jag äter. Brukar bli BK eller Pret a Manger. Hyffsat billig snabbmat alltså.

Så du ska träffa MJF? Tusan va coolt! 

Ah, jag förstår. Ja, vi får väl se, helt enkelt; vore klart kul, men något gold/diamond pass blir det nog inte.

Vore helt klart kul att ta ett foto ihop med Michael J. Fox (en av mina idoler som liten), men ... ja, som sagt; vi får se, helt enkelt! :)

• 3 months later...