Nyhet Posted June 30, 2016 Report Share Posted June 30, 2016 Musikvideon för Sledgehammer, Rihannas bidrag till Star Trek Beyond, är här, och den smyger inte med sin koppling till Star Trek! Här finner vi rymdbaser, rymdskepp och linsöverstrålning, presenterade i en miljö som känns som hämtad ur ett avsnitt av TOS. #SLEDGEHAMMERVIDEO out now!! Watch on @VEVO —> https://t.co/Tw6a5iYvUO @startrekmovie— Rihanna (@rihanna) June 30, 2016 Videon finns att se på Youtube. Paramount har även släppt en promotionsvideo där Rihanna pratar om sin relation till Star Trek. Källa Källa 2 [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted June 30, 2016 Report Share Posted June 30, 2016 Fin video. Rihanna är den bästa marknadsföringen hittills för Star Trek Beyond. Sedan skall man förstå att Enterprise är Sledgehammer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 Min första tanke var att det var Kralls skeppsvärm som var släggan, men det finns en del i texten som får mig att tro att det är just Enterprise-besättningen. Sedan verkar Rihanna ha haft åtminstone grundidén till den här sången åtminstone i maj 2014, då hon twittrade en mening ur låten. Detta var innan Bob Orci klev av som regissör (och faktiskt bara några dagar efter han klev på), så långt innan arbetet med Beyonds manus började. Så, det kan hända att släggan är ett ganska brett koncept som bara råkade passa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted July 2, 2016 Report Share Posted July 2, 2016 Hemsk låt och video, måste jag säga. Lite skumt att hon inte nämner vilken/vilka serier hon syftar på att hon tittade på som liten, utan bara säger Star Trek. Kanske är det originalserien då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts