Nyhet Posted September 27, 2017 Report Share Posted September 27, 2017 Star Trek: Discovery har äntligen landat, och nu går vi ivrigt och väntar på det tredje avsnittet. Om man har svårt att få dagarna dagarna att gå så kan man nu dämpa sin Discovery-törst på bokform, tack vare den första Star Trek-romanen i den nya serien: Star Trek: Discovery: Desperate Hours. Boken berättar historien om ett av Michael Burnhams första uppdrag som försteofficer, och lovar att utforska både hennes uppväxt på Vulcan och hennes förhållande till kommendör Philippa Georgiou. Boken är i dagsläget svår att finna i Sverige, men finns att beställa på nätet via bland annat Amazon och Bokus. Har du funnit boken i en fysisk bokhandel i Sverige? Berätta gärna var på vårt forum! [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 28, 2017 Report Share Posted September 28, 2017 Fick precis besked från Adlibris att de skickat den, så jag får den säkert på måndag (om jag inte har tur och jag får lite helgläsning imorgon eftermiddag!). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts