RoLaren Posted March 1, 2019 Report Share Posted March 1, 2019 Destination Star Trek Birmingham 25-27 oktober 2019 Vi är 5 st (hittills) från Stockholm Trekkers som har bokat. Än så länge har vi bara bokat flyg (KLM från Arlanda) och hotell (Hilton 24/10-28/10). Biljetter avvaktar vi lite med men vi kommer antagligen köpa commander package. Lena 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted March 1, 2019 Report Share Posted March 1, 2019 Kul hoppas att ni får en bra resa! Hur många Destination Star Trek har du varit på nu? Vilken var den bästa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted March 3, 2019 Author Report Share Posted March 3, 2019 Jag har varit på 4 st. Jag vet inte vilken som var bäst. Kanske förra året. Hade bra resesällskap, och träffade på roliga trekkers på mässan och så var Jason Isaacs och Nichelle Nicols där 🙂 Fast jag har haft kul på alla mässor. Första var rolig eftersom det var så nytt och vi var så stort sällskap som åkte tillsammans. Tråkiga var att organisationen haltade då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted March 8, 2019 Report Share Posted March 8, 2019 Så mässorna blir bara bättre och bättre eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted September 29, 2019 Author Report Share Posted September 29, 2019 Nja, de blir bättre på att organisera men det är inte allt. Det ska vara roliga besökare och stjärnor också. I år ser jag mest fram emot Penny Johnson och givetvis Michelle Forbes 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts