Gå till innehåll
speck

Mannen från Mars

Rekommenderade inlägg

Filmen är i vårt land kallad mannen från mars, den handlar om utomjordingen klatuu som kommer till jorden, med ett viktigt meddelande till oss!

Filmen är i regi av Robert Wise, som också gjorde star trek the motion picture! :vulcan:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har sett den och skulle vilja säga att det är väldigt enkelt gjord sfi men den är ändå stilfull på något sätt och den speglar den tidens sätt att göra sfi på. Själcva handligen är rätt ok spänningen är dock inte så värst hög enligt mig..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har sett filmen eftersom Trip (ENT) tyckte den var en klassiker som borde ses (av vulcaner). Filmen är ganska långsam, men det är nog mest att jag är van vid dagens filmer och TV som är fulla med snabba klipp och korta scener. Jag tyckte filmen var intressant. Är det någon som minns i vilket avsnitt filmen skulle visas på "movie night" på Enterprise?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag har sett filmen eftersom Trip (ENT) tyckte den var en klassiker som borde ses (av vulcaner). Filmen är ganska långsam, men det är nog mest att jag är van vid dagens filmer och TV som är fulla med snabba klipp och korta scener. Jag tyckte filmen var intressant. Är det någon som minns i vilket avsnitt filmen skulle visas på "movie night" på Enterprise?

dom nämner den i ett avsnitt i säsong två. jag och tjejen tittar på ett ENT-avsnitt varje dag till maten och vi har kommit till mitten av säsong 2. jag vet att jag hörde trip snacka om det den här veckan iaf, så säg mellan avsnitt 10-17 då kanske ;)

Redigerad av NX-01

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En av mina favoriter av de äldre sf-filmerna. Jag måste hålla med om att den känns stilfull, och det är skönt att se en film där utomjordingarna inte kommer till jorden för att invadera.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu