Gå till innehåll

Star Trek Picard i rubrikerna 9 maj 2021


Nyhet

Rekommenderade inlägg

  • Nyligen läckte det ut bilder från inspelningen av den andra säsongen av Picard-serien. På dem syns Patrick Stewart samspråka med andra skådespelare mellan tagningarna. Du ser dem här. (+)
  • Tyvärr kommer inte TNG-skådisarna som inte var med i den första säsongen att dyka upp i den kommande. Gates McFadden (Crusher) i en intervju med Trekmovie.com säger: "Jag är inte med i den andra säsongen. Jag är ledsen att jag inte är det. Saker har ändrats på så många nivåer.  Jag är besviken för att det skulle ha varit så kul att arbeta med dessa personerna. Men vi får så. Jag har ingen aning. Jag önskar jag kunde berätta för dig." (+)
  • Michael Dorn (Worf) avslöjade redan i januari i en intervju med Trekmovie.com att "inte han förväntar sig att vara med". (+)
  • LeVar Burton (La Forge) sa i slutet av april att han inte är med i den andra säsongen i en intervju med Whoopi Goldberg:

     

 

Källa Källa 2 Källa 3

 

[ Till originalnyheten ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...