Nyhet Postad 5 Februari, 2009 Rapport Postad 5 Februari, 2009 En person som beväpnat sig som en klingon rånar jourbutiker i Colorado Spings, USA, rapporterar lokal media. Som vapen har han en bat'leth och frågan är väl om detta är ett ärofyllt värv för en äkta klingon... Källa [ Till originalnyheten ]
Supreme Commander JAF Postad 5 Februari, 2009 Rapport Postad 5 Februari, 2009 Varför inte? "if it worth to defend its worth to take".. J.
Unkas Postad 5 Februari, 2009 Rapport Postad 5 Februari, 2009 Jag tycker det är en skam för alla Klingons. Fins ingen ära i att själa. Hoppas de sätter dit denne falske person.
Mr Trek Postad 6 Februari, 2009 Rapport Postad 6 Februari, 2009 (redigerade) Jag håller med Unkas undrar om det är Duras förfäder som har kommit till jorden. Redigerad 8 Februari, 2009 av Mr Trek
Unkas Postad 8 Februari, 2009 Rapport Postad 8 Februari, 2009 Jag åller med Unkas undrar om det är Duras förfäder som har kommit till jorden. Det är mycket troligt. Duras är utan heder.
Rekommenderade inlägg