Nyhet Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 En person som beväpnat sig som en klingon rånar jourbutiker i Colorado Spings, USA, rapporterar lokal media. Som vapen har han en bat'leth och frågan är väl om detta är ett ärofyllt värv för en äkta klingon... Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Varför inte? "if it worth to defend its worth to take".. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Jag tycker det är en skam för alla Klingons. Fins ingen ära i att själa. Hoppas de sätter dit denne falske person. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 (edited) Jag håller med Unkas undrar om det är Duras förfäder som har kommit till jorden. Edited February 8, 2009 by Mr Trek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 Jag åller med Unkas undrar om det är Duras förfäder som har kommit till jorden. Det är mycket troligt. Duras är utan heder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts