Jump to content

Nöje och verkligheten

speck

Recommended Posts

Öh... Vad stod det där i då?  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Davinci koden handlar om att människors öde redan är förutbestämt, allt vad vi g??r är redan uträknat och det spelar ingen roll vad vi gör...

Det handlar den inte ALLS om...

Boken handlar om kyrkliga konspirationer...

fö en bra bok... som är FICTION!

Edited by Dahlberg

Öh... Vad stod det där i då?  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Davinci koden handlar om att människors öde redan är förutbestämt, allt vad vi gör är redan uträknat och det spelar ingen roll vad vi gör...

Det handlar den inte ALLS om...

Boken handlar om kyrkliga konspirationer...

fö en bra bok... som är FICTION!

<{POST_SNAPBACK}>

Som sagt var så har jag inte läst boken, utan det är min arbetskamrat som fantasifullt berättat vad den handlar om...för honom.

Men har du läst den så berätta lite om vad den handlar om.

Det är svårt att förstå vad som "trigga igång" Ljunberg, man undrar vad kan ha varit för ställe i boken som skrämde honom så.

Som sagt var så har jag inte läst boken, utan det är min arbetskamrat som fantasifullt berättat vad den handlar om...för honom.

Men har du läst den så berätta lite om vad den handlar om.

Det är svårt att förstå vad som "trigga igång" Ljunberg, man undrar vad kan ha varit för ställe i boken som skrämde honom så.

<{POST_SNAPBACK}>

Här kan du läsa lite om Da Vincikoden om du är intresserad. Det är en jättebra bok och den kan rekommenderas för alla. Jag har lite svårt för att se vad det skulle kunna vara som triggar någon till självmord, men boken är full av konspirationsteorier och hemliga sällskap, och jag antar att det är sådant som kan påverka en människa som har psykiska svårigheter....

Edited by MrsRiker

• Create New...