ickamicka 0 Report post Posted May 12, 2004 Någon här som ska till LinCon nästa vecka? Jag ska dit... Share this post Link to post Share on other sites
Morn 0 Report post Posted May 12, 2004 Japp jag kommer vara där. Det är tredje året för mig Jag ska spela Heroclix (som jag själv håller i) samt doomtrooper. Vad har du för spel i tanken?. Share this post Link to post Share on other sites
Dahlberg 0 Report post Posted May 12, 2004 Japp jag kommer vara där. Det är tredje året för mig Jag ska spela Heroclix (som jag själv håller i) samt doomtrooper. Vad har du för spel i tanken?. Jag trodde ingen spelade doomtrooper längre Kanske dax att damma av sina gamla kort igen Share this post Link to post Share on other sites
ickamicka 0 Report post Posted May 12, 2004 (edited) Japp jag kommer vara där. Det är tredje året för mig Jag ska spela Heroclix (som jag själv håller i) samt doomtrooper. Vad har du för spel i tanken?. Najs, då träffar jag dig där då. Jag har anmält mig till nåt Tribble spel och till SM i Munchkin Sen får jag se vad jag spelar mer.. Edited May 12, 2004 by ickamicka Share this post Link to post Share on other sites
Damien Stone 0 Report post Posted May 13, 2004 Jag kommer dit, ska spela Warhammer Fantasy och så ska jag spela/döma under doomtrooperturneringen. Så ni som ska spela det lär se mig. Share this post Link to post Share on other sites
Morn 0 Report post Posted May 13, 2004 Jag trodde ingen spelade doomtrooper längre Kanske dax att damma av sina gamla kort igen Jag trodde som du men när jag fick höra att dom skulle köra på lincon så tog jag fram mina galma kort. Share this post Link to post Share on other sites
Talar 0 Report post Posted May 25, 2004 Jag missade den här tråden innan LinCon, men det är klart man var där. Det var jag som arrangerade USCM-rollspelet ifall någon spelade det. Jag hann faktiskt även med att spela lite star trek kortspel med ett gäng folk från Borlängetrakten, dvs samma som höll i Tribble-kortspelet och gjorde reklam för DalCon. Share this post Link to post Share on other sites
ickamicka 0 Report post Posted May 25, 2004 Jag hann faktiskt även med att spela lite star trek kortspel med ett gäng folk från Borlängetrakten, dvs samma som höll i Tribble-kortspelet och gjorde reklam för DalCon. Jag spelade också i Tribble-turneringen. Kom 5a och vann en liten Tribble ^_^ Share this post Link to post Share on other sites