Supertreck Posted May 16, 2004 Report Share Posted May 16, 2004 (edited) Det är väl självklart att vi ska ha Star Trek skärmsläckare. Vilka har redan en och var hittade ni den i så fall? Förövrigt ser det jätte snyggt ut men själva 3d för stjärnorna är det fel på. Stjärnorna flyger förbi rymdskeppet som små eldbollar fast stjärnor är flera tusen ljusår bort. http://www.uselesscreations.com/startrek/ Edited May 16, 2004 by Supertreck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gul Nador Posted May 17, 2004 Report Share Posted May 17, 2004 När jag körde på PC använde jag bildspelet "Mina bilder", varav jag valde endast bilder lika stora som skärmens upplösning som visade olika LCARS-bilder. Nu har jag ingen skärmsläckare till macen. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Durator Posted August 18, 2005 Report Share Posted August 18, 2005 System 47 screen saver typ: Star Trek LCARS Screen Saver platTformar: Win9x/NT/2000/XP Mac OS9/OSX version: 2.2 — freeware (July 13, 2005) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts