MrsRiker Posted October 21, 2004 Report Share Posted October 21, 2004 Idag på Dagensskiva så är det en recension av William Shatners senaste skiva. Någon som vill köpa??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
holodoc Posted October 21, 2004 Report Share Posted October 21, 2004 Verkar lovande... Kolla också... Allmusic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Borg Posted October 21, 2004 Report Share Posted October 21, 2004 Hittar dock inte skivan varken på CDON eller Ginza. Hade ju varit kul att införskaffa sig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted October 21, 2004 Report Share Posted October 21, 2004 Jo detta verkar ju vara kul.. kanske...eller .... inte....hmmm Det är Shatners andra platta, den första hette "Transformed Man", och kom redan 1968 precis efter det att TV-serien var avslutad. Det dröjde alltså 36 år innan vi fick uppföljaren, "Has Been"! Rekord? Efter att ha tittat på plattornas urval tror jag nog att den första är bättre. Vem skulle inte vilja höra Shatner framföra "Lucy in the Sky with Diamonds" eller "Mr. Tambourine Man" - Å andra sidan består nya plattan av mestadels eget matrial, det kan ju vara intressant och utlämnande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahlberg Posted October 25, 2004 Report Share Posted October 25, 2004 Vem skulle inte vilja höra Shatner framföra "Lucy in the Sky with Diamonds" eller "Mr. Tambourine Man" JAG! Shatners version av "Lucy in the sky with Diamonds" får mina tapetar att ramla ner... Fast "i wanna sex you up" i långsam calypsotakt är värre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted October 25, 2004 Report Share Posted October 25, 2004 Är det någon som verkligen hört låtarna? Själv är jag lite skeptisk... Jag mer hur låter karl? Kan han sjunga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsRiker Posted October 25, 2004 Author Report Share Posted October 25, 2004 Är det någon som verkligen hört låtarna? Själv är jag lite skeptisk... Jag mer hur låter karl? Kan han sjunga? <{POST_SNAPBACK}> Tja, jag har inte hört så mycket men han pratar väl mer än sjunger om man ska vara ärlig. Tex Pulps Common people Men här kan man lyssna till små ljudklipp från skivan om man är intresserad Link to comment Share on other sites More sharing options...
holodoc Posted October 26, 2004 Report Share Posted October 26, 2004 Bra tips...ska testa när ingen annan är på kontoret... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts