Bromma_Herman Posted November 3, 2004 Report Share Posted November 3, 2004 Min första musikvideo. Kräver Windows Media Player. All Kritik välkomnas. Ladda ner musikvideon här [16,1 MB] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted November 5, 2004 Report Share Posted November 5, 2004 Att ingen har svarat! Jag har tittat på den och måste säga att jag, även om det inte var min favoritmusik, gillade musikvideon! Det var en härlig kavalkad! Särskilt gillade jag när man såg en hög med tribblar samtidigt som sångaren sjöng "All ETs aren't nice"!!!! :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahlberg Posted November 5, 2004 Report Share Posted November 5, 2004 Hehe... S.p.o.c.k. Snygg video... Men som feeedback: Lite långa klipp på några ställen, hellre kortare klipp, och fler... fast kanske inte "MTV-korta ". Sedan! KÄLLFÖRTECKNING! Du har tagit massa klipp från andra ställen... Ange vilka... även vad det är för musik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted November 6, 2004 Author Report Share Posted November 6, 2004 (edited) Hehe... S.p.o.c.k. Snygg video... Men som feeedback: Lite långa klipp på några ställen, hellre kortare klipp, och fler... fast kanske inte "MTV-korta ". Sedan! KÄLLFÖRTECKNING! Du har tagit massa klipp från andra ställen... Ange vilka... även vad det är för musik! <{POST_SNAPBACK}> Det står i Readmen från vart jag har tagit klippen. Och i början av videon står låten och artisten. Edited November 6, 2004 by Bromma_Herman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts