Rymdmonstret Posted November 12, 2004 Report Posted November 12, 2004 http://learn.arc.nasa.gov/worldwind/features.html
captain archer Posted November 12, 2004 Report Posted November 12, 2004 (edited) häftig sida du har hittat rymndmonstret passar bra till mej som studerar rymden i bland och astronomi rymdmonstret har du två andvändare eller ? Edited November 12, 2004 by captain archer
EoNeel Posted November 12, 2004 Report Posted November 12, 2004 Det är fantastiskt hur vacker våran värld är. Jag oroas dock av att den är så bräcklig. Vi sköter inte om den som vi borde, men den är helt säkert den vackraste av världar.
Durator Posted November 12, 2004 Report Posted November 12, 2004 Det här var bra sidor! Något att varmt rekommendera. Och, EoNeel, det är faktiskt den vackraste världen med liv (ibland intelligent oxå), och den enda som vi vet om. Så den måste hanteras mycket varsamt.
captain archer Posted November 12, 2004 Report Posted November 12, 2004 tänk att vi bor på denna vackra planet
OnO Posted November 12, 2004 Report Posted November 12, 2004 tänk att vi bor på denna vackra planet <{POST_SNAPBACK}> Jag behöver inte tänka på det. Jag blir plågsamt medveten om det varje morgon jag ska upp ur sängen och iväg till jobbet....
Rymdmonstret Posted November 12, 2004 Author Report Posted November 12, 2004 häftig sida du har hittat rymndmonstret passar bra till mej som studerar rymden i bland och astronomi rymdmonstret har du två andvändare eller ? <{POST_SNAPBACK}> två användare?!? hur menar du? :blink:
captain archer Posted November 13, 2004 Report Posted November 13, 2004 för att holodoc svarade Tackar! Såna sidor är alltid kul! då trodde jag att du hade två användare
Recommended Posts