Job Posted March 7, 2005 Report Share Posted March 7, 2005 Jag råkade bara märka att det saknas avsnitt i listan i säsong 6, kanske i andra säsonger också, men det har jag inte tänkt på, men när jag skulle betygsätta "Relics" märkte jag till min stora fasa att detta avsnitt inte fanns med. Vill inte vara jobbig, bara påpeka ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted March 7, 2005 Report Share Posted March 7, 2005 Nu vill inte jag vara jobbig, men jag vill påpeka att om du hade läst nyheterna på framsidan så kan du där läsa att MrsRiker har skrivit att TNG säsong 5 blev nyligen färdig och redaktionen håller på att göra färdigt säsong 6 och 7. ;) Om du väntar ett tag så skulle jag tro att avsnittet Relics dyker upp. Vi brukar lägga in några avsnitt i veckan så jag tror inte du behöver vänta så länge... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Job Posted March 7, 2005 Author Report Share Posted March 7, 2005 Åhå Tackar Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsRiker Posted March 24, 2005 Report Share Posted March 24, 2005 Jag råkade bara märka att det saknas avsnitt i listan i säsong 6, kanske i andra säsonger också, men det har jag inte tänkt på, men när jag skulle betygsätta "Relics" märkte jag till min stora fasa att detta avsnitt inte fanns med. Vill inte vara jobbig, bara påpeka ;) <{POST_SNAPBACK}> Nu kan jag meddela att Relics är inlagt, så nu kan du sova gott om nätterna igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Job Posted March 24, 2005 Author Report Share Posted March 24, 2005 Jag råkade bara märka att det saknas avsnitt i listan i säsong 6, kanske i andra säsonger också, men det har jag inte tänkt på, men när jag skulle betygsätta "Relics" märkte jag till min stora fasa att detta avsnitt inte fanns med. Vill inte vara jobbig, bara påpeka ;) <{POST_SNAPBACK}> Nu kan jag meddela att Relics är inlagt, så nu kan du sova gott om nätterna igen <{POST_SNAPBACK}> Haha, vad bra, tacktack :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts