Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad (redigerade)
769 kr är fortfarande alldeles för mycket. Jag kommer inte köpa nån star trek säsong innan dom går på ca 500 kr (hur mycket man än vill ha dom)

<{POST_SNAPBACK}>

Om du klarar av att pappret är på engelska så kan du köpa TNG och DS9 för 500kr styck på play det är inklusive frakten.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag klarar av engelsk text men jag har inget kreditkort. För det måste man väl ha?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu är det så att dem har svensk text oxå ioch med att det är samma dvd i alla europeiska boxar.

Jo man måste ha kreditkort, men kanske kan man låna mammas eller pappas kort, om man vill ha boxarna.

<{POST_SNAPBACK}>

Nja, jag väntar till priset sjunker i Sverige tror jag *************.

Edit. Vart en himla massa quoteande nu :)

Redigerad av Pjotr'k
Postad
Om du klarar av att pappret är på engelska så kan du köpa TNG och DS9 för 500kr styck på play det är inklusive frakten.

<{POST_SNAPBACK}>

Du har rätt att de verkar jätte billigt. Har du handlat härifrån och har det gått bra? Synd bara att inte Voyager var lika billiga fast jag kan tänka mig att köpa TNG. Vill gärna veta om det har gått bra att handla för dig! :lol:

Postad
Du har rätt att de verkar jätte billigt. Har du handlat härifrån och har det gått bra? Synd bara att inte Voyager var lika billiga fast jag kan tänka mig att köpa TNG. Vill gärna veta om det har gått bra att handla för dig!

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har handlat massor av gånger från play.com, och inget problem någon g??ng. Bara boxar är det jag har köpt.

discshop har ST kampanj något dyrare än vad cdon hade, 795 kr.

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...