Jump to content
Sign in to follow this  
maciej

jätterea på cdon på StarTrek boxar

Recommended Posts

tjaba.

har fått höra av en som jobbar på cdon.com att de startar en kampanj under tisdagen/onsdagen (5/6 april) med rea på alla Star Trek boxar. Priset kommer ligga på 769kr så passa på.

Dessutom kommer de hålla en tävling om en Star Trek prisma, vad det nu kan vara...

Dessutom kommer de hålla en tävling om en Star Trek prisma, vad det nu kan vara...

<{POST_SNAPBACK}>

Nu ligger det en bild på detta prisma på databasens framsida om man är intresserad av att se vad det är :)

Men så himla biligt tycker jag inte att 769:- är! :(

Åhlens sålde ju trots allt Voy S1 för 575:- och Ginza har TOS S2 för 699:-

Jag tycker gott att de kan börja ramla ner mot 500:- strecket snart. (Men jag köper ju i alla fall, korkad som jag är) ;)

Men så himla biligt tycker jag inte att 769:- är!  :(

Allt är ju relativt. Med tanke på att jag köpte alla TNG-boxarna för 995 så är 769 riktigt billigt :D

<{POST_SNAPBACK}>

Det är sant. Jag köpte också alla mina sju TNG.boxar för 995...

Men visst borde det kunna vara lite billigare...

OnO.....tålamod....

Dessutom har vi ju redan så mycket att se...

Som sagt, Åhlenspriset var hyfsat...tvekade inte ens...500-600 tycker jag kan vara lagom för "sju plastbitar".... :P

Framför allt när det handlar om så många boxar. Jag är villig att betala mer för t ex Farscape eftersom det ju bara handlar om några få säsonger...

500-600 är imho ett sjysst pris, vilket alla dvd-boxar jag köpt från amazon.uk kostat. Dock har bara DS9 och TNG denna prisnivå, så jag väntar helt sonika på att priserna på de andra serierna ska gå ner. Förhoppningsvis om 2-3månader närjag köpt klart DS9.

Jag såg en Voyager säsongbox för 599 pix på Åhléns i dag.

<{POST_SNAPBACK}>

Det är synd att det inte är den 20:e idag :rolleyes: nu när man äntligen fått sin månadspeng höjd! Fast... bara att hålla koll på pengaburken och fylla den väl!

Jag såg en Voyager säsongbox för 599 pix på Åhléns i dag.

<{POST_SNAPBACK}>

Just såna inhandlade både OnO och jag....men det var ganska länge sedan...

Ett pris som får t o m mig att öppna lädret...hehe.. ;)

769 kr är fortfarande alldeles för mycket. Jag kommer inte köpa nån star trek säsong innan dom går på ca 500 kr (hur mycket man än vill ha dom)

<{POST_SNAPBACK}>

Om du klarar av att pappret är på engelska så kan du köpa TNG och DS9 för 500kr styck på play det är inklusive frakten.

Jag såg enbart en box i hela butiken. Det var Voyagar säsong 1. Antagligen så rea de ut sådant som folk inte vill ha...

Edited by Smirf

769 kr är fortfarande alldeles för mycket. Jag kommer inte köpa nån star trek säsong innan dom går på ca 500 kr (hur mycket man än vill ha dom)

<{POST_SNAPBACK}>

Om du klarar av att pappret är på engelska så kan du köpa TNG och DS9 för 500kr styck på play det är inklusive frakten.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag klarar av engelsk text men jag har inget kreditkort. För det måste man väl ha?

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Jag klarar av engelsk text men jag har inget kreditkort. För det måste man väl ha?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu är det så att dem har svensk text oxå ioch med att det är samma dvd i alla europeiska boxar.

Jo man måste ha kreditkort, men kanske kan man låna mammas eller pappas kort, om man vill ha boxarna.