maciej Posted April 3, 2005 Report Posted April 3, 2005 tjaba. har fått höra av en som jobbar på cdon.com att de startar en kampanj under tisdagen/onsdagen (5/6 april) med rea på alla Star Trek boxar. Priset kommer ligga på 769kr så passa på. Dessutom kommer de hålla en tävling om en Star Trek prisma, vad det nu kan vara... Quote
MrsRiker Posted April 5, 2005 Report Posted April 5, 2005 Dessutom kommer de hålla en tävling om en Star Trek prisma, vad det nu kan vara... <{POST_SNAPBACK}> Nu ligger det en bild på detta prisma på databasens framsida om man är intresserad av att se vad det är Quote
Worf Posted April 5, 2005 Report Posted April 5, 2005 men orka gå med i cdons typ medlemmsklubb... Quote
crazy_voyager Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 Det tar bara två minuter ändå, jag har redan köpt DS9 säsong 1&2:d Quote
OnO Posted April 7, 2005 Report Posted April 7, 2005 Men så himla biligt tycker jag inte att 769:- är! Åhlens sålde ju trots allt Voy S1 för 575:- och Ginza har TOS S2 för 699:- Jag tycker gott att de kan börja ramla ner mot 500:- strecket snart. (Men jag köper ju i alla fall, korkad som jag är) ;) Quote
Pjotr'k Posted April 8, 2005 Report Posted April 8, 2005 Och bara så ni vet - jag kan fortfarande få tag på boxar (inte VOY eller TOS) för under 600:- plus porto 55:-... Quote
MrsRiker Posted April 8, 2005 Report Posted April 8, 2005 Men så himla biligt tycker jag inte att 769:- är! Allt är ju relativt. Med tanke på att jag köpte alla TNG-boxarna för 995 så är 769 riktigt billigt Quote
OnO Posted April 8, 2005 Report Posted April 8, 2005 Men så himla biligt tycker jag inte att 769:- är! Allt är ju relativt. Med tanke på att jag köpte alla TNG-boxarna för 995 så är 769 riktigt billigt <{POST_SNAPBACK}> Det är sant. Jag köpte också alla mina sju TNG.boxar för 995... Men visst borde det kunna vara lite billigare... Quote
Gul Nador Posted April 8, 2005 Report Posted April 8, 2005 Dags att köpa nu då när man redan köpt 7 TNG och 7 DS9 boxar för 899 / 999 kr /st + frakt! Underbart! (Köpte den sista förra veckan.) Quote
holodoc Posted April 8, 2005 Report Posted April 8, 2005 OnO.....tålamod.... Dessutom har vi ju redan så mycket att se... Som sagt, Åhlenspriset var hyfsat...tvekade inte ens...500-600 tycker jag kan vara lagom för "sju plastbitar".... :P Framför allt när det handlar om så många boxar. Jag är villig att betala mer för t ex Farscape eftersom det ju bara handlar om några få säsonger... Quote
DanielSchenström Posted April 9, 2005 Report Posted April 9, 2005 500-600 är imho ett sjysst pris, vilket alla dvd-boxar jag köpt från amazon.uk kostat. Dock har bara DS9 och TNG denna prisnivå, så jag väntar helt sonika på att priserna på de andra serierna ska gå ner. Förhoppningsvis om 2-3månader närjag köpt klart DS9. Quote
Stanley Tweedle Posted April 10, 2005 Report Posted April 10, 2005 hur länge tror ni rean kan hålla på ?, funderar på att köpa en box till men min ekonomi e inte den bästa såjag hoppas den kan hålla på ett tag till så man hinner få in cash Quote
Rick Hunter Posted April 14, 2005 Report Posted April 14, 2005 769 kr är fortfarande alldeles för mycket. Jag kommer inte köpa nån star trek säsong innan dom går på ca 500 kr (hur mycket man än vill ha dom) Quote
T'Pol Posted April 17, 2005 Report Posted April 17, 2005 för mig kvittar det facktis hur mycke de kostar. ja köper dom än då. fast ju billigare desto bättre iförsig Quote
holodoc Posted April 17, 2005 Report Posted April 17, 2005 He...jo har man bara obegränsat med pengar... ;) Quote
Bromma_Herman Posted May 5, 2005 Report Posted May 5, 2005 Min ds9 säsong 6 kostade 400 (varav 100 kr var frakt o postförskott) Quote
Smirf Posted May 7, 2005 Report Posted May 7, 2005 Jag såg en Voyager säsongbox för 599 pix på Åhléns i dag. Quote
Sandra Posted May 7, 2005 Report Posted May 7, 2005 Jag såg en Voyager säsongbox för 599 pix på Åhléns i dag. <{POST_SNAPBACK}> Det är synd att det inte är den 20:e idag nu när man äntligen fått sin månadspeng höjd! Fast... bara att hålla koll på pengaburken och fylla den väl! Quote
holodoc Posted May 10, 2005 Report Posted May 10, 2005 Jag såg en Voyager säsongbox för 599 pix på Åhléns i dag. <{POST_SNAPBACK}> Just såna inhandlade både OnO och jag....men det var ganska länge sedan... Ett pris som får t o m mig att öppna lädret...hehe.. ;) Quote
Shinzon Posted May 10, 2005 Report Posted May 10, 2005 769 kr är fortfarande alldeles för mycket. Jag kommer inte köpa nån star trek säsong innan dom går på ca 500 kr (hur mycket man än vill ha dom) <{POST_SNAPBACK}> Om du klarar av att pappret är på engelska så kan du köpa TNG och DS9 för 500kr styck på play det är inklusive frakten. Quote
Thalaxian Posted May 10, 2005 Report Posted May 10, 2005 De boxar som finns på Åhléns, är det bara Voyager och är det i så fall alla säsonger? Quote
Smirf Posted May 10, 2005 Report Posted May 10, 2005 (edited) Jag såg enbart en box i hela butiken. Det var Voyagar säsong 1. Antagligen så rea de ut sådant som folk inte vill ha... Edited May 10, 2005 by Smirf Quote
Rick Hunter Posted May 10, 2005 Report Posted May 10, 2005 769 kr är fortfarande alldeles för mycket. Jag kommer inte köpa nån star trek säsong innan dom går på ca 500 kr (hur mycket man än vill ha dom) <{POST_SNAPBACK}> Om du klarar av att pappret är på engelska så kan du köpa TNG och DS9 för 500kr styck på play det är inklusive frakten. <{POST_SNAPBACK}> Jag klarar av engelsk text men jag har inget kreditkort. För det måste man väl ha? Quote
Shinzon Posted May 14, 2005 Report Posted May 14, 2005 769 kr är fortfarande alldeles för mycket. Jag kommer inte köpa nån star trek säsong innan dom går på ca 500 kr (hur mycket man än vill ha dom) <{POST_SNAPBACK}> Om du klarar av att pappret är på engelska så kan du köpa TNG och DS9 för 500kr styck på play det är inklusive frakten. <{POST_SNAPBACK}> Jag klarar av engelsk text men jag har inget kreditkort. För det måste man väl ha? <{POST_SNAPBACK}> Nu är det så att dem har svensk text oxå ioch med att det är samma dvd i alla europeiska boxar. Jo man måste ha kreditkort, men kanske kan man låna mammas eller pappas kort, om man vill ha boxarna. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.