Talar Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 Den 16 - 19:e maj är det dags för ett av Sveriges största spelkonvent som hålls på universitetet i Linköping. Är det några av er härifrån forumet som tänker gå på det? http://www.lincon.se/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ickamicka Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 Klart man ska dit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bradis_Mamma Posted April 25, 2005 Report Share Posted April 25, 2005 Självklart.... det är ju en av årets höjdpunkter... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted May 11, 2005 Report Share Posted May 11, 2005 Det e klartman kommer dit. Skulle inte missa det. Vill slå ett litet slag för heroclix SM som ska hållas på lincon iår. Det ända jag inte gillar är det att jag själv inte kan ta SM titteln då jag är huvuddommare på det hela. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts