Gå till innehåll
Mr Borg

Jake 2.0

Rekommenderade inlägg

Vad tycker ni om denna serie? Jag tycker den är ganska underhållande, men påminner lite om ett gäng andra serier. Supermänniskor finns det gott om!

Lite handling:

Amerikansk sciencefictionserie från 2002 i 16 delar. Jake Foley är en helt vanlig datatekniker på NSA som drömmer om att bli hemlig agent. Han får chansen när han av misstag får i sig mikroskopiska datorer som tar sig in i hans blodomlopp och förvandlar honom till en veritabel superhjälte. Han får övermänskliga krafter som oerhörd styrka, snabbhet och förmågan att på telepatisk väg kommunicera med datorer vilket gör att NSA genast inser hans kapacitet som agent. På ett område är han dock fortfarande lika osäker, när det gäller hans obesvarade kärlek till Sarah.

Tv400 måndagar klockan 20.00

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

rent spontant lät det som en blandning mellan auto man och en serie jag inte minns vad den heter.. *nånting* woman.

Jag ska ta och titta om jag får möjlighet. Låter lite som en superhjälte grej fast en hemlig agent.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Visst gick det rätt snabbt för denna serie blev visst blev det bara en halv säsong?? Lite synd för som sagt det är en ganska gullig underhållande sak som man kan strö titta på lite då och då. :D

Men det finns likheter med den nya serien John Doe på TV4 på torsdags kvällen. dvs no brain no pain

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu