Jump to content

TAS på DVD!

Nyhet

Recommended Posts

Star Trek: Den animerade serien kommer på DVD under 2006. Vi har rapporterat tidigare om denna möjlighet, men senast i februari i år grusades hoppet om detta. Nu har dock Paramount officiellt bekräftat utgivandet av samtliga 22 avsnitt, berättar The Digital Bits som också säger att detta då skulle bli under andra hälften av året.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Wow! :)

(Jag vet att detta var en oneliner, men jag hävdar att den, i detta fallet, säger mer än en 200-sidig uppsats.)

Tveksamt men okej då ;) ;) Själv så tycker jag att det är stimmulerande - ett mer korrekt ordval :P ;) - att denna serie kommer ut på DVD. Har faktiskt bara sett runt 10-15 stycken så det ska bli intressant......... ja WOW helt enkelt :D Skulle dock kunna orera runt 210 sidor till men det är jul och på grund av min fantastiska empati så tänker jag på ditt scrollerfinger ;) :D:D :tomte:

Dvd är aldrig fel. Hoppas dom får ihop det denna gång. Och precis som sagts TAS är ett alternativ på Trekdagar, men det gäller ju även för WCT och TSS också. Bara det inte blir för mycket på en gång. :tomte:

Man kanske kan återanvända dvd:na genom att st ser först och sedan skickar vi dom vidare? *finurlig* J.

• Create New...