RoLaren Postad 9 September, 2009 Rapport Postad 9 September, 2009 Ronons rastaflätor är ju det som gör honom så ball . Han ska ju ha lite av en "smutsig och skabbig" stil och där tycker jag rastaflätorna gör ett utmärkt jobb. Hur pass "snyggt" det är kommer i andrahand. Dessutom är det bonuspoäng för att han ser lite ut som In Flames Anders Fridén Det har jag inte tänkt på, men visst gör han det Släng med honom i Star Trek så blir det lite finsång också.
Supreme Commander JAF Postad 9 September, 2009 Författare Rapport Postad 9 September, 2009 Rodney? Nä släng in dr Mckay som chefsingenjör istället så blir det åka av! Snacka om att kombinera lille skutt och skalman i ett och samma skinn! J.
Mr Trek Postad 9 September, 2009 Rapport Postad 9 September, 2009 Dr MacKay och Rodney är ju samma person
Supreme Commander JAF Postad 9 September, 2009 Författare Rapport Postad 9 September, 2009 aaah jag tänkte på den där andra.. ryssen eller vad han är. Naja Mckay är askool! *skäms* J.
RoLaren Postad 10 September, 2009 Rapport Postad 10 September, 2009 Låt Rodney McKay träffa Lt Broccoli, jag menar Lt Reg Barclay, det skulle nog vara ett riktigt roligt möte.
Supreme Commander JAF Postad 10 September, 2009 Författare Rapport Postad 10 September, 2009 Ja Mckay och Broccoli skulle nog ha en hel del gemensamt. Men jag är övertygad om att Picard skulle skicka den ena av dem så långt bort som möjligt efter första avsnittet... J.
Mr Trek Postad 10 September, 2009 Rapport Postad 10 September, 2009 (redigerade) aaah jag tänkte på den där andra.. ryssen eller vad han är. Naja Mckay är askool! *skäms* J. Du menar dr Zelenka? Tjeckien kommer han ifrån :P Redigerad 10 September, 2009 av Mr Trek
Rekommenderade inlägg