Minus 0 Report post Posted July 8, 2006 I vilken av säsongerna är det första gången Voyager stöter på Borgerna? Eller gör dom det inte överhuvudtaget så att jag kanske fått det helt om bakfoten? Sen är det en annan "species" 804 eller nått liknande som jag har för mig de slåtts med. Vet ni om detta stämmer? Och isåfall i vilen av säsongerna händer detta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nixim 0 Report post Posted July 9, 2006 Säsong tre, sista avsnittet tror jag det är, episoden heter iaf Scorpion. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rick Hunter 0 Report post Posted July 10, 2006 Redan avsnitt 16 i tredje säsongen får man se en Borg (död i för sig) och framförallt avsnittet efter då Voyager möter en hel drös med Borger :borg2: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bromma_Herman 0 Report post Posted July 17, 2006 Voyager riktigt kryllar av Borg - Rasen de slåss med heter f ö Art 8472 och har den teknologi som krävs för att skada Borg allvarligt. Mest borg i VOY ser man i säsong 6 och 7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Minus 0 Report post Posted July 17, 2006 Okey, tack för svaren! Har börjat kolla igenom alla säsongerna nu och har kommit halvvägs in i 3:e.. Quote Share this post Link to post Share on other sites