Nyhet Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 I dag är det 15 år sedan galaxens store fågel, Gene Roddenberry, avled. Vi minns hans gärning och hyllar hans minne genom att fortsätta att se på Star Trek och bibehålla tankarna om en bättre framtid. [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjorn98009_91 Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 (edited) Jag tror inte att det är en slump att jag föds åtta dagar senare. Jag kanske kommer bli hans efterträdare, vem vet. ;) Edited October 24, 2006 by bjorn98009_91 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 Jag tror inte att det är ett sammanträffande att jag föds åtta dagar senare. Jag kanske kommer bli hans efterträdare, vem vet. ;) Vad gjorde han under de sju dagarna då? Åkte tillbaka i tiden och skapade jorden? För alla vet ju att Roddenberry är Gud! :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunt Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Roddenberry var ju ateist...... så betyder det att han inte trodde på sig själv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 han trodde på vetenskap, men eftersom han hade skapat den trodde han ju på sig själv, eller? :knäpp: Link to comment Share on other sites More sharing options...
P'kea Posted March 13, 2007 Report Share Posted March 13, 2007 Jag tror inte att det är ett sammanträffande att jag föds åtta dagar senare. Jag kanske kommer bli hans efterträdare, vem vet. ;) Vad gjorde han under de sju dagarna då? Åkte tillbaka i tiden och skapade jorden? För alla vet ju att Roddenberry är Gud! :P Ja alla vet ju det. Vill du komma till min star trek församling. Konstigt nog hittade jag alla medlemarna på gång avstånd från ett mental sjukhus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts