ghost 0 Report post Posted January 16, 2007 (edited) The Scandinavian Sci-fi Game & Film Convention i Malmö hålls i år redan 10-11 mars. Som vanligt är den på MalmöMässan. Än så länge är endast följande gäster utannonserade:Lance Henriksen (bl.a. Bishop i Aliens)Julian Glover (bl.a. General Veers i Star Wars)Ian Whyte (bl.a. predator i Aliens vs. Predator)Kiran Shah (bl.a. Ginarrbrik i The Chronicles of Narnia)Dessutom så finns som vanligt TSS på plats med lite Star Trek-utställningsmaterial, trivior, medlemsrekrytering, mm. Så kom gärna fram och besök oss. Mer info om mässan hittar ni här. Edited February 6, 2007 by ghost Quote Share this post Link to post Share on other sites
everybodyknows 0 Report post Posted February 6, 2007 är det någon som tänker åka dit? det vore trevligt med en liten informell och improviserad forumträff, eller? ...själv måste jag ju bara träffa lance henriksen, mannen med världens coolaste röst... Quote Share this post Link to post Share on other sites
P'kea 0 Report post Posted February 7, 2007 är det någon som tänker åka dit? det vore trevligt med en liten informell och improviserad forumträff, eller? ...själv måste jag ju bara träffa lance henriksen, mannen med världens coolaste röst... Jag ska se om jag kan komma. Om jag kan så ses vi där. Quote Share this post Link to post Share on other sites
K´hogh son of Klintoch 0 Report post Posted February 15, 2007 hoppas jag kan få tid , i såna fall syns vi där(jag är den som dricker alldeles för mycket bloodwine :lol: ) Quote Share this post Link to post Share on other sites