Kahn Posted April 23, 2007 Report Share Posted April 23, 2007 Är det bara jag eller änrar sig bryggan litte under serien alså jag tycker stolarna ändras på något sätt kanske händer i ett avsnitt jag inte sätt en =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted April 23, 2007 Report Share Posted April 23, 2007 Detta ämne har flyttats till tng området där jag tycker att det hör hemma. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsMorn Posted May 11, 2007 Report Share Posted May 11, 2007 Det som ändras är Capten Picards stol som jag har sätt det under några av de första säsongerna. Han får en stol med permanent uppfälda kontrollpaneler på vardera armstödet ist för att han ska behöva fälla upp dem varje gång han använder dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannalaforge Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 De två främre stolarna ändrar vinkel, i den första säsongen ligger de ju nästan ner och arbetar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsMorn Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 De två främre stolarna ändrar vinkel, i den första säsongen ligger de ju nästan ner och arbetar. Jo det har du rätt i. Jag har inte tänkt på det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannalaforge Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 De två främre stolarna ändrar vinkel, i den första säsongen ligger de ju nästan ner och arbetar. Jo det har du rätt i. Jag har inte tänkt på det. Titta på det nästa gång, så ser du vilken (vad jag anser) enorm skiljnad det är i deras vinkel mellan de första säsongerna. Det är nästan läskigt. :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsMorn Posted August 22, 2007 Report Share Posted August 22, 2007 De två främre stolarna ändrar vinkel, i den första säsongen ligger de ju nästan ner och arbetar. Jo det har du rätt i. Jag har inte tänkt på det. Titta på det nästa gång, så ser du vilken (vad jag anser) enorm skiljnad det är i deras vinkel mellan de första säsongerna. Det är nästan läskigt. :blink: Jag kunde inte låta bli att titta på några av de första avsnitten i S 1&2 för att jämföra och det stämmer helt korrekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannalaforge Posted August 22, 2007 Report Share Posted August 22, 2007 De två främre stolarna ändrar vinkel, i den första säsongen ligger de ju nästan ner och arbetar. Jo det har du rätt i. Jag har inte tänkt på det. Titta på det nästa gång, så ser du vilken (vad jag anser) enorm skiljnad det är i deras vinkel mellan de första säsongerna. Det är nästan läskigt. :blink: Jag kunde inte låta bli att titta på några av de första avsnitten i S 1&2 för att jämföra och det stämmer helt korrekt. Är det inte en lite eggad kant som försvinner sen också, eller halucinerar jag nu? I första säsongerna tycker jag att stolarna mer liknar sånnadär relax-stolar (minns ej vad det kallas), medans de sedan liknar vanliga stolar lite mera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsMorn Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 De två främre stolarna ändrar vinkel, i den första säsongen ligger de ju nästan ner och arbetar. Jo det har du rätt i. Jag har inte tänkt på det. Titta på det nästa gång, så ser du vilken (vad jag anser) enorm skiljnad det är i deras vinkel mellan de första säsongerna. Det är nästan läskigt. :blink: Jag kunde inte låta bli att titta på några av de första avsnitten i S 1&2 för att jämföra och det stämmer helt korrekt. Är det inte en lite eggad kant som försvinner sen också, eller halucinerar jag nu? I första säsongerna tycker jag att stolarna mer liknar sånnadär relax-stolar (minns ej vad det kallas), medans de sedan liknar vanliga stolar lite mera. Nej du halucinerar inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannalaforge Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 De två främre stolarna ändrar vinkel, i den första säsongen ligger de ju nästan ner och arbetar. Jo det har du rätt i. Jag har inte tänkt på det. Titta på det nästa gång, så ser du vilken (vad jag anser) enorm skiljnad det är i deras vinkel mellan de första säsongerna. Det är nästan läskigt. :blink: Jag kunde inte låta bli att titta på några av de första avsnitten i S 1&2 för att jämföra och det stämmer helt korrekt. Är det inte en lite eggad kant som försvinner sen också, eller halucinerar jag nu? I första säsongerna tycker jag att stolarna mer liknar sånnadär relax-stolar (minns ej vad det kallas), medans de sedan liknar vanliga stolar lite mera. Nej du halucinerar inte Ok, det är bra att veta om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted August 25, 2007 Report Share Posted August 25, 2007 (edited) Det känns lite grand som onödigt vetande! Men intressant! (ska vi lägga in det i databasen? ) Edited August 25, 2007 by Fleetadmiral Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted August 25, 2007 Report Share Posted August 25, 2007 Det känns lite grand som onödigt vetande! Men intressant! (ska vi lägga in det i databasen? ) Vi kanske kan ha olika teman: Saker som ändras på skeppet under resans gång? :blink: <_< J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts