Jean-Luc Posted May 24, 2007 Report Posted May 24, 2007 Någon som vet var man kan hitta Stargate säsongerna till ett bra pris? Det billigaste jag hittade va på ca: 900 kr per säsong. Quote
Mikael Posted May 24, 2007 Report Posted May 24, 2007 Flyttade detta från Stargate på TV6 då det passar bättre för sig själv. I Sverige är boxarna inte speciellt billiga, men går man utomlands så blir priset mycket bättre På Sendit finns Stargate boxar för 50 Pund styck, vilket i svenska pengar blir ca 660 kronor. På det tillkommer frakt men det är inte så farligt dyrt. Samma pris finns på Play.com och de bjuder på frakten, dock kan man åka på tull vilket är otrevligt för plånboken och i slutändan blir det billigare att köpa från Sendit. Quote
Supreme Commander JAF Posted May 24, 2007 Report Posted May 24, 2007 Flyttade detta från Stargate på TV6 då det passar bättre för sig själv. I Sverige är boxarna inte speciellt billiga, men går man utomlands så blir priset mycket bättre På Sendit finns Stargate boxar för 50 Pund styck, vilket i svenska pengar blir ca 660 kronor. På det tillkommer frakt men det är inte så farligt dyrt. Samma pris finns på Play.com och de bjuder på frakten, dock kan man åka på tull vilket är otrevligt för plånboken och i slutändan blir det billigare att köpa från Sendit. Men då gäller det att ha blåkoll på vilken region ens dvd spelare har och vilken dvd:na kommer ifrån, om man nu har regionsfri dvd. J. Quote
Jean-Luc Posted May 24, 2007 Author Report Posted May 24, 2007 okej Tack för dom snabba svaren. Quote
Aliline Posted May 24, 2007 Report Posted May 24, 2007 Discshop.se brukar ha rea i bland på boxarna ca 450 tror jag de ligger på då. kan ha haft för någon månad sen men nu är det iaf ordinarie pris. håll utkik där kan hända att de sänker igen om några månader, om du kan vänta så länge dvs. ;) Quote
Jean-Luc Posted May 25, 2007 Author Report Posted May 25, 2007 Discshop.se brukar ha rea i bland på boxarna ca 450 tror jag de ligger på då. kan ha haft för någon månad sen men nu är det iaf ordinarie pris. håll utkik där kan hända att de sänker igen om några månader, om du kan vänta så länge dvs. ;) 450 låter bra Jag orkar nog vänta på det priset Quote
Aliline Posted June 18, 2007 Report Posted June 18, 2007 Jean-Luc: Nu kan du snart köpa svenska utgåvor med svensk text. Säsong 1 släpps 19 september på discshop ,för 449 kr. Sedan släpps en ny utgåva varje månad (står bara till s3 än så länge). wow, en stargate tråd mitt i alla trekämnen. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.