Gå till innehåll
Jean-Luc

Köpa Stargate säsongboxar

Rekommenderade inlägg

Flyttade detta från Stargate på TV6 då det passar bättre för sig själv.

I Sverige är boxarna inte speciellt billiga, men går man utomlands så blir priset mycket bättre

Sendit finns Stargate boxar för 50 Pund styck, vilket i svenska pengar blir ca 660 kronor. På det tillkommer frakt men det är inte så farligt dyrt.

Samma pris finns på Play.com och de bjuder på frakten, dock kan man åka på tull vilket är otrevligt för plånboken och i slutändan blir det billigare att köpa från Sendit.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Flyttade detta från Stargate på TV6 då det passar bättre för sig själv.

I Sverige är boxarna inte speciellt billiga, men går man utomlands så blir priset mycket bättre

Sendit finns Stargate boxar för 50 Pund styck, vilket i svenska pengar blir ca 660 kronor. På det tillkommer frakt men det är inte så farligt dyrt.

Samma pris finns på Play.com och de bjuder på frakten, dock kan man åka på tull vilket är otrevligt för plånboken och i slutändan blir det billigare att köpa från Sendit.

Men då gäller det att ha blåkoll på vilken region ens dvd spelare har och vilken dvd:na kommer ifrån, om man nu har regionsfri dvd. J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Discshop.se brukar ha rea i bland på boxarna ca 450 tror jag de ligger på då. kan ha haft för någon månad sen men nu är det iaf ordinarie pris. håll utkik där kan hända att de sänker igen om några månader, om du kan vänta så länge dvs. ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Discshop.se brukar ha rea i bland på boxarna ca 450 tror jag de ligger på då. kan ha haft för någon månad sen men nu är det iaf ordinarie pris. håll utkik där kan hända att de sänker igen om några månader, om du kan vänta så länge dvs. ;)

450 låter bra :)

Jag orkar nog vänta på det priset

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jean-Luc: Nu kan du snart köpa svenska utgåvor med svensk text. Säsong 1 släpps 19 september på discshop ,för 449 kr. Sedan släpps en ny utgåva varje månad (står bara till s3 än så länge).

wow, en stargate tråd mitt i alla trekämnen. :w00t:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu