Runa Posted May 31, 2007 Report Share Posted May 31, 2007 Hej, jag är kanske helt fel men jag fraga i alla fall. Finns der nagra svensksprakiga rollspel det är spelat i en forum eller i IRC och inte bara per mail? (i fallet att jag skriva mycket fel, jag är tyska och har inte användad svensk för nästan ett ar nu. ocj eftersom i titeln skriver ni nagoting om utomlands...) Runa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted May 31, 2007 Report Share Posted May 31, 2007 Utan att ha någon större koll på det (iallafall inte på Svenska) så skulle jag kolla upp Rollspel.nu forum och rpglab.net forum. Om något forum borde ha koll på det du söker så borde det vara ett av dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Kolla även Sverok:s hemsida tror det är sverok.se goggla annars! J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts