Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

ICQ är nog helt dött i dagens läge men minns att man körde med ICQ99 en gång i tiden.

Kanske dags att återuppliva tråden fast med Messenger (som inte heter MSN länge utan Windows Live Messenger men alla kallar det ju MSN ändå så)

min är ssjdagas@gmail.com skriv gärna att ni är från star trek forumet så jag vet vem det är.

Postad

Jo jag använder "msn" man jag tycker att den nya versionen är crap! Man blir ständigt urkopplad (alltså inte det att bredbandet lägger av) och ibland så gnäller programmet om att man inte har en giltig IP-adress. Det är också bökigare att skicka t.ex bilder eftersom att det bara verkar att gå med drag and drop till vissa?! Sedan så kan alla se ens kontakter/nätverk som grundinställning. Detta måste man själv gå in och ändra så attt inte alla kan se allt om ens kontakter...Det ska vara tvärtom ju- att man sjäv väljer vilka som ska ha insyn! IPRED_msn! :arg:

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...