UFP Posted July 19, 2007 Report Share Posted July 19, 2007 (edited) Hur gör man för att skapa en tråd om en röstning? Jag försökte rösta men det gick inte. Ledsen forumledare, jag gjorde ett fel så det blev helt fel istället för att jag ville skapa en tråd om röstning så jag ställer jag istället en fråga här. Edited August 19, 2007 by UFP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted July 19, 2007 Report Share Posted July 19, 2007 tja, man startar med att trycka på "Klicka här för att hantera detta ämnets omröstning" och sen fyller man i rutorna "Omröstningstitel" och sen "Omröstningsinnehåll" (sin kommer fram när man klickar på "Lägg till omröstningsfråga". För att få fram omröstningsalternativ trycker man på texten "Lägg till omröstningsval". om man glömmer att sätta skriva något i en av omröstningsalternativens rutor så blir det en vanlig tråd istället för en omröstningstråd. Jag skulle tro att det är det som har hänt i ditt fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts