Nyhet Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 I morgon lördag är det 41 år sedan Star Trek började att visas. De började med The Man Trap och 10 filmer och 726 avsnitt senare fick vi se hur Federationen grundades i ENT-avsnittet These Are the Voyages.... Nu återföljs alla dessa avsnitt av spännande fanfilmer. Star Trek-sagan fortsätter... [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 vad kul!!! man borde köra ett maraton med star trek hela dagen! redan 41 år, det kändes som det var nyss man firade att star trek fyllde 40. 41 years and still going strong! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted September 8, 2007 Report Share Posted September 8, 2007 (edited) GRATTIS MIN KÄRA VÄN, STAR TREK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ett fyrfaldigt leve för Star Trek. HIPP HIPP HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! Edited September 8, 2007 by NX-01 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UFP Posted September 8, 2007 Report Share Posted September 8, 2007 (edited) GRATTIS MIN KÄRA VÄN, STAR TREK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ett fyrfaldigt leve för Star Trek. HIPP HIPP HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! Håller med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STAR TREK ÄR BÄST AV ALLT I HELA UNIVERIUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS detta är mitt 100:ande inlägg. Edited September 8, 2007 by UFP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts