Sanmare Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 En miniserie, The Andromeda Strain, har snart premiär i USA. Någon som vet mer om detta? Sanmare den 2 oktober 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 (edited) tittade på IMBD nyss och det verkar vara en re-make på en film från 70-talet(den var urtrist enligt mej) :klingon: -------------------- ''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!'' K´hogh son of Klintoch av huset Koragh Edited October 4, 2007 by K´hogh son of Klintoch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsMorn Posted December 10, 2007 Report Share Posted December 10, 2007 Jag har sätt den ute på tex dc när jag letat efter Andromeda Assendent. Finns mängder av det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanmare Posted January 18, 2008 Author Report Share Posted January 18, 2008 Odessey 5 från år 2002 är ytterligare en sf-serie som jag inte känner till. Den lär visst ha börjat med Jordens undergång och sedan gått under själv efter 19 avsnitt. Leslie Silva, som spelar Emory Ericksons dotter Danica i avsnittet Daedalus i Star Trek: Enterprise, har en av huvudrollerna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts