Nyhet Posted October 3, 2007 Report Posted October 3, 2007 Skådespelaren Paul McGillion från TV-serien Stargate Atlantis är påtänkt i rollen som den nye Montgomery "Scotty" Scott i J.J. Abrams kommande Star Trek-film. Detta efter att ha varit på audition för rollen. McGillion säger att han inte kan avslöja så mycket om hur det gick, men menar att det skulle vara en stor ära att försöka följa i James Doohans fotspår. McGillion tyckte det var spännande att läsa för karaktären, speciellt som han växt upp med Star Trek. Källa [ Till originalnyheten ]
commander ricochet Posted October 3, 2007 Report Posted October 3, 2007 Han skulle ju vara klockren som Scotty! Jag tycker faktist att han är den enda hittils som känns helt perfekt för att spela någon från det gammla gardet. Han ser ju faktiskt ut som man kan tänka sej att Scotty såg ut som ung.
NX-01 Posted October 3, 2007 Report Posted October 3, 2007 ja håller med! jag gillar faktiskt denna skådespelare väldigt mycket, även fast jag inte direkt gillar Stargate (ingen av serierna) så gillar jag honom väldigt mycket, han var en av mina favoriter när jag väl tittade på Atlantis. hans skulle vara perfekt som Scotty!
commander ricochet Posted October 3, 2007 Report Posted October 3, 2007 Dom vore ju knasiga om dom inte tar in honom som Scotty. Han har ju dialekten klar redan!
Vorik Posted October 4, 2007 Report Posted October 4, 2007 Valet verkar utan tvekan intressant även om jag inte har sett så mycket av honom i Stargate Atlantis.
Aliline Posted October 5, 2007 Report Posted October 5, 2007 Han skulle verkligen passa. Som michael ricochet säger så har han dialekten. Som han gör jäkligt bra, han kommer ju ifrån Kanada. ;)
Recommended Posts