Nyhet Posted November 14, 2007 Report Share Posted November 14, 2007 Man har lyckats ta bilder på Zachary Quinto när han är sminkad som Spock. Tyvärr är bilderna vattenstämplade, men vi får ändå en glimt av hur Quinto kommer att se ut i den nya filmen. För mer info och bilder besök JFX Online och IESB.net [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted November 14, 2007 Report Share Posted November 14, 2007 Tja, det ser ut som en makeupp av vulcansk still, det man ser. Förstår inte varför paramont måste göra en film, där gammla karaktärer ska spelas av nya skådespelare. Det är verkligen riskabelt. Som om de vill misslyckas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted November 14, 2007 Report Share Posted November 14, 2007 (edited) Tycker att han ser minst sagt annorulnda ut och min första tanke är att han inte direkt ser ut som en ung Spock utan mer som vilken vulcan som helst. Men det är säkert (förhoppningsvis) något som växer med tiden. Edited November 14, 2007 by Tuvok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted November 14, 2007 Report Share Posted November 14, 2007 Tänk på att dessa bilder är smygtagna bilder av make upen och att det inte är helt säkert att det är så här vi kommer att se dom. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted November 14, 2007 Report Share Posted November 14, 2007 En spionbild tagen från inspelningsplatsen kan väl inte se så oerhört mycket annorlunda ut eller hur? Det vi ser är det vi ser. Att filmen sedan har bättre skärpa än vad t.ex. spionbilderna har är ju en annan sak. Personligen så tycker jag att han inte ser speciellt lik ut som Spock utan mer som vilken vulcan som helst. Dom kke kan bättre på det hela på något sätt i post production men jag blev minst sagt förvånad över att det inte är mer likt än så här. Placerar man lite bilder på äldre Spock bredvid denna bild så hittar man inte många likheter i utseendet oavsett om han spelar en ung Spock. Men jag är fortfarande optimistisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted November 15, 2007 Report Share Posted November 15, 2007 Själv tycker jag att han är sjukt lik Nimoy som Spock och att de har gjort rätt val att anlita honom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted November 15, 2007 Report Share Posted November 15, 2007 Själv dömer jag ingen innan jag har sett filmen. Men jag har hittils inte sett någonting som jag inte gillar... J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted November 15, 2007 Report Share Posted November 15, 2007 Jag kan inte se några liheter mellan Spock och detta fotot. Dfet enda likheterna är det vilkanska håret och ögonbrynen. Men det är ju samma på alla Vulkans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts