Gå till innehåll
Nyhet

Ikväll visas den första delen av STOG&M

Rekommenderade inlägg

Påminner de som är intresserade av Star Trek fanfilmer, att det första avsnittet av Star Trek: Of Gods and Men släpps för visning ungefär kl. 23.00 svensk tid idag.

STOG&M är en tredelad miniserie som regisseras av Tim Russ. När de övriga delarna kommer att visas är dock ännu inte klart.

st_ogam_071222.jpg

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mycket bra! Jag ger historien 5/5 även om det var lite svårt att hänga med i alla svängar ibland. Utförandet kändes också bra även om det naturligtvis inte alltid höll paramount klass så det får 4/5. Det ska bli spännande att se fortsättningen när den nu kommer. Mer sådant! J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Håller med! Riktigt bra story, och välspelat av flera kända ansikten.

InAlienable (ung. "UtomJordingInomJording") är tydligen studions första science-fiction film som visas över Internet, med flera skådespelare ur Star Trek-världen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sådär, nu har jag sett den första delen av Star Trek: Of Gods and Men. Jag tycker att det var en bra första del som gav mersmak. Nivån är väldigt ambitiös och överlag tycker jag att dom lyckats med det mesta. Allt från effekter, miljöer till karaktärer, skådespelarval och dialog.

Den bästa delen är ju utan tvekan den med Tuvok och Uhura på Vulcan. Det ser bra ut med fina miljöer, intressant dialog och handling.

Tycker även det är kul att dom fått med så många skådespelare som man känner igen tidigare från Star Trek. Om det blir en release av detta på DVD så kan jag mycket väl tänka mig att köpa Star Trek: Of Gods and Men.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg