Bebbe Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Titta på Doomsday nyss o såg att den Alexander Siddig (Julian Bashir) spelade en av huvudrollerna. Kul att se att han passar in i andra roller o. Vissa skådespelare försöker massa med olika roller men man ser dom fortfarande som den första rollen dom spelade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted May 9, 2008 Report Share Posted May 9, 2008 Problemet när man skriver i wiki är att mycket av det man kan tillhör avdelningen allmännt vetande. Det är alltså inget man lär sig eller tar reda på specifikt för det man skriver. Att då hålla på och spendera en massa tid för att ta reda på varifrån man har lärt sig det hela är ogörligt enligt mig. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
startrek92 Posted May 9, 2008 Report Share Posted May 9, 2008 spm seekert nämt so har George Takei varit i några Heroes episoder och 1 macgyver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebbe Posted June 22, 2008 Report Share Posted June 22, 2008 Min syrra kollar väldigt mycket på Hannah Montana och vem får jag inte se i ett avsnitt om inte Daniels från Enterprise. Tydligen så har hans tidsresande fört han till våran tid som en väldigt feminin kläddesigner. Väldigt komiskt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts