Jump to content

Recommended Posts

Posted

Trekmovie skriver i en artikel att Cryptic Studios kan vara klara som utvecklare till Star Trek Online. Inget officiellt uttalande har dock gjorts men mer och mer tyder på att Cryptic Studios är dom som har köpt licensen för att utveckla spelet samt släppa sin version av spelet sedan P2 Entertainment lade ner verksamheten och samtliga projekt som dom höll på att utveckla.

[ Till originalnyheten ]

Posted

Det ska bli intressant att se vad Cryptic Studios kan hitta på nu när P2 Entertainment inte längre finns, Tycker att det behövs ett stort, bra och seriöst Star Trek spel på marknaden.

Posted

jag har redan förlorat hoppet för detta spel, det hände redan innan P2 lade ner det. i början kändes det så bra men så fort man fick lite "äkta" fakta (alltså inget preproduction grejs) så gick det rakt i graven för mig. det behövs ett mirakel för att jag ska få upp ögonen för detta igen. otroligt svek av P2.

Posted (edited)

Nja, det finns pengar att tjäna och då finns det investerare, utvecklare och försäljare. Och sedan när nya filmen kommer så kan det bli en bra boost för detta spel. Jag tror att det blir av! :)

Edited by michael ricochet
×
×
  • Create New...