Kahn Posted April 27, 2008 Report Share Posted April 27, 2008 JAg undrade om någon visste var man kan Köpa/ladda ner denna rulle :P Måste ha den till min samling:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted April 27, 2008 Report Share Posted April 27, 2008 Jag kan tyvärr inte säga dig var du kan köpa den filmen. Vad det gäller att ladda ner, så är det tabu att tala om på denna sidan, såvida det inte är gratis matrial som fritt utdelas till alla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted April 28, 2008 Report Share Posted April 28, 2008 Var det inte något av extramaterialen till tng s7 som hette journeys end? I så fall är det bara att köpa den boxen. Om den finns för laglig nedladdning vet jag inte. Olaglig dito är det olagligt att ge länkar tips mm så vill du bryta mot lagen så får du göra det på egen hand är jag rädd. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gronkal Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 det låter intresant jag måste nog köpa den där åtmisnoen så att jag får se vad den handlar om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts