Aike Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 Kan man posta länkar till you tube, där filmrutan syns i tråden istället för att man måste besöka sidan? I så fall hur gör man? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 Nej, tyvärr så finns det inga möjligheter för det i nuläget, men jag kan kolla om det är något som kan läggas till. I nästa större version av forumet så kommer denna möjlighet att finnas med redan från början, men det kommer antagligen dröja 6 månader eller mer innan vi uppgraderar till den, då den ännu inte ens är i Beta-stadiet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 Det kanske är lite svårt att svara på i dagsläget eftersom uppdateringen ligger så långt i framtiden men vet du om det kommer gå att stänga av individuellt via kontrollpanelen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted September 12, 2008 Report Share Posted September 12, 2008 Det kan jag tyvärr inte svara på i nuläget. Kommer att veta mer när det släpps en Beta som jag kan testa. Vad jag kan säga nu är att nästa version av forumet kommer innebära stora förändringar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts