Aike Posted September 20, 2008 Report Share Posted September 20, 2008 Måste puffa för en Voyager dokumentär jag hittade på youtube häromdagen. Det är den enda jag har sett som tar oss bakom kulisserna. Jag hade aldrig sett den förut, så jag tvivlar på att den har sänts i Europa. Kul att se skådespelarna tala om sina rollfigurer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted September 20, 2008 Report Share Posted September 20, 2008 Kul! Inte omöjligt att den finns med i någon av boxarna dock. Angående Youtoube: För det första finns det hur mycket youtube material om star trek som helst och för det andra behöver vi inte ha en ny tråd för varje länk. Om jag inte missminner mig så har vi en youtube tråd någonstans. Använd den eller skapa en star trek på youtube tråd. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted September 20, 2008 Author Report Share Posted September 20, 2008 (edited) Kul! Inte omöjligt att den finns med i någon av boxarna dock. Jag har inte boxarna, så jag vet inte säkert. Samtidigt verkar den inte finnas på säsong 1:s box enligt de uppgifter som finns på brittiska Amazon.com: Main Language: English Available Audio Tracks: Dolby Digital 5.1 Surround Braving The Unknown Voyager Time Capsule The First Captain Bujold Cast Reflections Season One On Location With The Kazons Red Alert Visual Effects Season One Launching With Voyager On The Web Real Science With Andre Bormanis Star Trek The Experience Lost Transmissions From The Delta Quadrant Easter Eggs Star Trek Original Series Episode Arena Star Trek Original Series Episode The City On The Edge Of Forever Star Trek Deep Space Nine Trailer Star Trek The Next Generation Trailer Jag är säker på att E som har producerat dokumentären sänder (eller i alla fall har sänt) från Paramount Studios, eftersom jag har varit i deras studio på Paramounts område. Men jag vet inte om de är samma bolag. Många hyr in sig. Angående Youtoube: För det första finns det hur mycket youtube material om star trek som helst och för det andra behöver vi inte ha en ny tråd för varje länk. Om jag inte missminner mig så har vi en youtube tråd någonstans. Använd den eller skapa en star trek på youtube tråd. J. Jo, det finns mycket kul material på youtube om Star Trek Jo, du har rätt att det finns en tråd, men jag tror den är ganska inaktiv samt utdaterad. En ny tråd vore sannolikt bättre eller en youtubetråd för varje serie. Det sistnämnda skulle göra det enklare för dem som föredrar en av serierna. Edited September 20, 2008 by Aike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted September 21, 2008 Report Share Posted September 21, 2008 Jag håller inte med om att trådar kan bli gamla. Om du har ett inlägg som passar där så lägg den där och vips är tråden ny igen. Men visst kan man skapa en ny startrek på youtobe eller kanske en för varje serie. Problemet är att det säkert finns väldigt mycket som är flera serier och som inte är serie anknutet. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts