Nyhet Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 Ytterligare fyra nya bilder från kommande Star Trek har letat sig ut på Internet. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 Visst det är bilder från nya filmen. Men de säger egentligen inte något. Några karaktärer i ST-dräckter. Men det är också det enda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebbe Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 Jag hoppas verkligen att Karl Urban kan spela McCoy. Lyckas han med det är det bra då den ursprungliga McCoy hade en en skön personlighet och stark karisma. Sen ser Sulu himla sur ut, har aldrig sett Sulu sur faktiskt. Jag minns han som en glad kille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted October 18, 2008 Report Share Posted October 18, 2008 Han har väl anledning att vara sur, antar jag. Det är det som kallas drama... J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted October 19, 2008 Report Share Posted October 19, 2008 Han har väl anledning att vara sur, antar jag. Det är det som kallas drama... J. Jo, men jag kan inte minnas att han brukar var så för**nnad som han ser ut att vara på bilden. Men det är klar, det är ju inte den riktiga Sulu, utan den nya skådespelarens tolkning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts