Aike Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 (edited) Amerikanska tidningen Observer har jämfört presidentkandidaterna Barak Obama och John McCain med Mr. Spock och kapten Kirk. Ni får själva gissa vem som är vem Här är artikeln om kandidaterna i det nyss avslutade valet: http://www.observer.com/2008/politics/be-logical-captain Edited November 5, 2008 by Aike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 Inte så svårt att räkna ut! Frågan är vem fröken Palin är då? Gul Dukat? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schran Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 Kai Winn... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted November 5, 2008 Author Report Share Posted November 5, 2008 Inte så svårt att räkna ut! Frågan är vem fröken Palin är då? Gul Dukat? ;) Här är två andra förslag: Seven of Nine. Anledningen? På grund av att hon kom med för att hon såg bra ut och skulle locka manliga väljare på samma sätt som Seven gjorde i Vgr. Eller: Kira. Frihetskämpe från en planet mitt i ingenstans. Frågan är dock vem Biden är? Maffiasnubbarna i TOS-avsnittet "A Piece of the Action" kanske, på grund av hans dialekt som låter lite hämtad från Gudfadernfilmerna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 (edited) Där ser man hur olika uppfattning vi fått av henne! Jag såg henne som Gul Dukat - krigshetsare (DSP9 säsong5) Fast Schran´s - Kai Winn var nog mer klockren än mitt förslag ;) Edited November 5, 2008 by michael ricochet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts