Gå till innehåll
Nyhet

Star Trek XI - 112 dagar kvar

Rekommenderade inlägg

star_trek_xi_superliten.jpg

• Bilder på Zachary Quinto och Chris Pine från Golden Globes häromsistens hittar ni på HeroesSpoilers och på Buzznet.
  • Chris Pine svarar E!Online på frågan om den nya filmen kommer att innehålla oerhört mycket fokusering på sex och hans svar var kort, men tydligt: "Det är ett annorlunda Star Trek, men det finns ingen galen sexscen. Man kanske ser otäckta magar, men du vet, det var ett bra tag sedan de uppfann bikinin så jag tror inte att vi kommer skaka om särskilt mycket." (+)
  • Kirk och Spock är definitivt inte vänner från början, något vi kunde se i trailern som kom i november, och detta bekräftas nu av Chris Pine som säger: "Konflikten i deras relation ger faktiskt Zachary [Quinto] några stunder när han inte är lika kontrollerad och logisk som [Leonard] Nimoys karaktär var. Han har några utbrott som inte är exakt som den klassiska Spock." (+)
  • Chefsingenjör Olsen heter den allra första chefsingenjören ombord USS Enterprise och han spelas av Greg Ellis. Honom såg vi senast i What You Leave Behind, som cardassiern Ekoor. Han intervjuas nu av IGN Movies och även om han inte säger så mycket om innehållet i filmen, men talar om hur det kändes att ha de nya Star Trek-kostymerna på sig. (+)

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Galen sexscen? Hm varför inte? Frågan är bara vad som krävs för att en sexscen ska klassas som galen nu för tiden. Jag menar med alla dessa nakenchocker hit och dit.. Att några älskar på vita duken som i hon dansade en sommar får ju knappt kulturskribenterna att lyfta på ögonbrynen... J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det som får folk att lyfta på ögonbrynen är väl att det förekommer sex i Star Trek. Förutom lite antydningar och annat har det ju varit väldigt lite av den varan fram till ENT. Och där blev det ju inte så värst mycket heller.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Fast har inte star trek alltid varit en väldigt frigjord tv serie? Man har talat mycket om mycket känsliga och tabubelagda ämnen. Dessutom: Är de inte väldigt heta på gröten i A mirror darkly? J.

NJa, att ta upp känsliga ämnen är något helt annat än att bara inkorporera sexscener. Det är ju inte så att den nya filmen kommer att röra vid något förbjudet om den petar in sexscener.

Och just nu står det still, men är inte avsnittet du nämner från ENT? I så fall hänvisar jag till mitt föregående inlägg igen! ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg