Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej,

Jag håller på att läsa denna bok har just nu läst 3/4 eller nåt tycker att den är riktigt bra man lär sig verkligen en hel del om klingonerna. Är det fler än jag som läst denna bok och har något att tycka om den för mig är boken helt klart en stark 8 :) .

// Mr Trek

Posted

Tack för rekommendationen - jag skall definitivt sätta upp den på min "Att köpa"-lista. När du läst färdigt boken hoppas jag du tar dig tid att skriva en längre recension och skickar in den till vår litteraturdatabas.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...